Daca cititi aceasta rubrica, inseamna ca sunteti interesati sa cumparati cel putin unul din produsele minunate expuse pe site-ul nostru. Ce ar trebui sa stiti:
NE DORIM SA FITI PE DEPLIN MULTUMITI ATUNCI CAND CUMPARATI PRODUSE DE LA NOI.
Toate produsele cumparate prin intermediul www.hakunaclothes.ro sunt noi si respecta conditile de etichetare si de calitate impuse de lege.
Inainte de livrare se verifica fiecare produs pentru a nu trimite clientilor nostri produse care prezinta defecte. In situatia in care totusi unul din produsele comandate prezinta defect care nu a fost sesizat la control, acesta trebuie anuntat imediat, iar noi il vom schimba in cel mai scurt timp posibil.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, cu conditia sa nu prezinte semne de uzura sau purtare, murdarie, mirosuri de parfum sau de alta natura, ori deteriorare fizica in termen de 14 zile de la primire.
Orice retur trebuie anuntat atat telefonic cat si in scris pe adresa de email: office@hakunaclothes.ro mentionand numarul comenzii, numele intreg si adresa dumneavoastra, codul produselor pe care doriti sa le returnati precum si motivul returnarii. Orice solicitare de retur trebuie anuntata in prealabil telefonic si in scris. Nu acceptam primirea de coletele care nu au fost anuntate inainte.
Important: Coletele retur se trimit numai la urmatoarea adresa:
Magazin HakunaClothes
Tara: Romania
Localitate: Toplita
Judetul: Harghita
Adresa: Strada Nicolae Balcescu, bloc A, parter
Cod Postal: 535700
Telefon: 0747417692
Adresa se mai gaseste si pe cutiile in care se livreaza coletele. Adresa de pe factura reprezinta sediul social al firmei si nu constituie punct de lucru. Trimiterea coletelor la o alta adresa decat cea indicata mai sus poate genera imposibilitatea primirii lui si implicit returnarea acestuia inapoi la expeditor. De asemenea trimiterea coletelor ce contin produse ce fac obiectul returnarii, se trimit exclusiv prin firme de curierat care au serviciul de livrare „door to door”, adica de la adresa la adresa. Livrarea prin firme care nu includ servicii de livrare la adresa indicata ci prin ridicarea coletelor de la oficii postale si care implica deplasari de personal in acest sens face imposibila ridicarea acestora.
Puteti opta pentru returnarea contravalorii produselor sau achizitionarea altor produse din magazinul nostru. Returnarea produselor se va face intotdeauna pe cheltuiala clientului, folosind exclusiv serviciul de curierat rapid. Dupa receptionarea coletului supus returului si constatarea indeplinirii conditiilor de returnare (absenta petelor, mirosurilor de parfum sau de orice alta natura, semne de uzura, etc.) SC SIDI&MIHAI SRL, va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 de zile sau inlocuirea lui cu altul imediat ce produsul a fost returnat. Returnarea banilor se face prin transfer bancar, la solicitarea in scris din partea persoanei care a realizat comanda online la urmatoarea adresa de email: office@hakunaclothes.ro. Foarte important: nu trimiteti colete cu plata ramburs a contravalorii unor produse returnate deoarece nu vor putea fi ridicate, ele fiind astfel refuzate. Nu putem plati colete fara a verifica continutul lor, numarul de produse returnate, starea lor, daca au fost cumparate din magazinul nostru, etc…
Nu returnati catre noi produse cumparate din alte magazine, chiar daca sunt la fel cu cele comercializate de site-ul www.hakunaclothes.ro Acestea se returneaza daca legea permite catre magazinele de unde le-ati cumparat in baza bonului fiscal primit la cumparare.
Produsele care fac obiectul unui schimb se vor calcula tot timpul la valoarea platita de catre client in baza facturii fiscale primite. Cadourile ori promotiile afisate pe site se ofera numai pentru produsele cumparate, nu si pentru cele schimbate sau returnate indiferent de motivul returnarii. De asemenea aceste promotii sau cadouri sunt oferite de catre firma noastra ca o rasplata si un semn de multumire pentru cumpararea produselor noastre. Renuntarea la cumparare a produselor noastre indiferent de motiv aduce cu sine automat si la renuntarea beneficiilor sau a cadourilor oferite la cumparare. Nu putem recompensa o actiune care nu exista si anume cumpararea, asadar suntem indreptatiti sa anulam sau sa retragem aceste beneficii sau cadouri.
Nu expediati coletele cu plata ramburs, acesta se va intoarce fara nici un fel de notificare ulterioara. Nu expediati produsul daca l-ati purtat sau l-ati deteriorat din vina dumneavoastra. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.